Wednesday 27 April 2016

Lebih Dari Itu

LEBIH DARI ITU

..Assalamualaikum..

eh kenapa tajuk aku macam tu dan warna ungu?
jawapannya.. entry kali ni special untuk someone ni..
favourite color dia purple.
lepastu kenapa tajuk macam tu?
macam tak faham je??


ok.. 
korang ada tak sorang kawan yang betul2 korang rapat?
kiranya macam bestfriend forever sampai mati?
ni bukan bf/ gf korang ehh. (tu tak dikira)
aku ada. ni nak cerita pasal dia lah ni.. 

ni lah..


nahhhh.. zaman kegelapan..
muka memasing gelap.. hahahha
muka takdak nur lagi kot masa ni. hahaha
ni masa form 6.

bersahabat dengan makhluk ni dari form 3.. kenal masa form 2
tapi time tu dia dah ada geng sendiri.. so dia BERLAGAK!
hahahaha *evil laugh*
form 3 nak ditakdirkan duduk asrama sekali satu dorm dan katil sebelah2..
tapi masa tu dia kelas lain.. aku kelas lain..
maka bermulah episod bangun lambat bersama,
ke tanda bersama.. story mori bersama, tidur pun bersama ..
siap rapatkan katil lagi sebab PENAKUT. 
actuayl masa tu katil aku tepi tingkap.. 
takut la mane tahu tido2 je ade hantu sergah tepi tu. huargghh!

naik je form 4.. takdirnya sekelas lagi.. satu dorm lagi.. tapi dia katil bawah.
aku katil atas.ok la kan sekali lagi.. 
dengan kawan2 yang lain jugak.
form 4 aku pindah kejap ke Tg Malim. 
Methodist Englih School Tg Malim.
Tapi tak lama.. form 5 balik ke kedah smula. 
sebab mungkin jiwa aku dengan kedah kot hahaha
ok tu bukan point dia.

ehhh. sebelum tu..nama makhluk ni..
NUR AFZAN WAHEEDA BINTI HASBULLAH.
nama ayu dia Cik Ida, nama manja Cipan. haha
Dia suka makan
hobi dia makan 
sebab tu dia gemuk. hahaha
(gurau manja ehh.. tak marah kan?)
HAHAHAHAHA.

Dulu kitorang suka beli benda yang sama.. cuma warna je berbeza.. 
aku akan choose merah dan dia akan choose purple.
sampai skarang sama ja taste.
Afzan ni baik (first time aku puji ni.. jgn kembang kang gemuk lagi)
kitorang punya tahap friendship level maki tak masuk hati.
sejenis manusia yang aku boleh kongsi semua benda (suami tak eh)
dan tidak dilupa dia ni part time driver aku .. hahaha
semua benda dia boleh jadi..
so kalau nak cakap setakat sahabat tu.. tak la.. 
sebab..

Afzan ni lebih dari sahabat.. 
something yang aku sendiri takdapat nak describe dengan perkataan.
ok. aku harap hang terharu baca nih. hahahhaa.
tu jelah kot.. nak cerita ni 24/7 pon tak cukup.

layan jela gambar2 cipan peliharaan aku ni


raya 2015


yang tudung biru tu bff jugak. Datin Sri Basirah 


zaman kegelapan wehh. haha. time sekolah.
rumah sukan pon sama. tapi time form 6 jela.

gambar yang sekarang dah ada nur sikit la kat muka.. 
tapi gambar2 semua dalam fon.. malas nak transfer.. 
so layan jela gambar campak balik zaman purba ye...
now dah 22.. cepat je masa berlalu kan.

sebelum tuh..
nahh..

A BEST FRIEND ISN'T SOMEONE WHO'S
JUST ALWAYS THERE FOR YOU.
IT'S SOMEONE WHO UNDERSTANDS YOU 
A BIT MORE THAN YOU UNDERSTAND YOURSELF


ok la.. jumpa next entry.. 

xoxo,
love,
ummira







No comments:

Post a Comment

SUSU MAAEZ

Yeayyyy.. dah lama tak menaip. okeh kalini umi nak share tentang produk SUSU MAAEZ. Sebabnya dah jatuh cinta dengan susu nih. Sehar...