Wednesday 30 March 2016

nur

NUR atau CAHAYA

Assalamualaikum..
hi.. harini rasa macam nak menulis lagi.. hehe
harini nak share pasal CAHAYA.
actually dah 3 4 harini rasa something..
Rasa tenang bila tengok orang yang pakai sempurna.means tutup aurat la..
ak jadi macam trpegun kejap bila tengok manusia2 yang pakai tudung labuh ni..
macam nampak bidadari.
aku rasa sejuk je hati. Tenang sangat bila tengok..



Subhanallah.. tenangnya rasa.
Taktahu macam mana nak cakap..
dan sebelum tido aku pun fikir pasal ni..
fikir masa lalu..fikir dosa yang pernah aku buat..
Allahu berdosanya rasa.. 
macam mana kalau aku mati esok sebelum sempat aku bertaubat?

ALLAH.. ALLAH..ALLAH.

Sungguh rasa seram sejuk bila ingat mati.
Seksa kubur nanti.
Allah. aku mohon petunjuk.
mohon kuatkan hati yang selalu rapuh ini
mohon agar aku istiqomah.
aminn.

aku cuba perlahan-lahan.
kuatkan hati. pedulikan pujian manusia.
Moga aku tabah.


STEP 1 : Buang segala jeans dan baju yang ketat dan jarang!
STEP 2 : labuhkan tudung
STEP 3 : Pakai stokin kaki! Ummira, kaki tu aurat bukan rambut sahaja!



see... 
cantikkan.. 
berpakaian sopan tapi still cantik. Masih menutup aurat.
Go Ummira! Go!
Ummira Boleh !

k lahhh.. 
nak sambung pilih baju yang sesuai dan berpatutan harga.
tak kesahla mahal sikit pun. 
SEBAB..

"AURAT WANITA LEBIH MAHAL DARI HARGA BAJU JUTAAN RINGGIT"

jumpa di lain entry ok.
salam sayang,
UMMIRA.

BYE





1 comment:

  1. teruskan...kuatkan hati,don't give up
    moga berjaya dunia dan akhirat

    ReplyDelete

SUSU MAAEZ

Yeayyyy.. dah lama tak menaip. okeh kalini umi nak share tentang produk SUSU MAAEZ. Sebabnya dah jatuh cinta dengan susu nih. Sehar...