Sunday 8 May 2016

HAPPY BIRTHDAY


HAPPY BIRTHDAY!!


My dear friend, you are not old this morning. 
The passing of time only makes you more beautiful and more wise,
 making me be proud of being your friend. 
Happy Birthday to you AFZAN WAHEEDA!

As usual, tahun demi tahun... aku memang tak pernah ingat birthday hang. hahaha
*opps jujur pulak*
Sorry memang selepas angka 5 aku memang susah nak ingat 
termasuklah birthday hang..



2 3 hari lepas check dekat fb birthday siapa, tengok2 dah ada birthday hang.. 
siap buat note tampal kat board, reminder kat hp.. tapi apakan daya, hp aku format so semua hilang dan kebetulan pergi Penang, so mana nak tengok note aku kat board tuh..
so sejujurnya aku tau lepas tengok kawan2 lain wish birthday hang kat whatsapp group ja. HAHAHAHA.


whatever la. yang penting kat sini aku nak cakap :

Selamat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 22.
so lepasni please jangan nak buat statement kat aku lagi yang hang baru 21 tahun 
*angkat tangan kat bahu*
Semoga dimurahkan rezeki.
Dipanjangkan umur.
Dicepatkan jumpa dengan pemilik tulang rusuk kiri.HAHA
dannnnn..
yang paling penting..
Aku doakan semoga hang KURUS. :p

DAH TU JA..
bukan boleh wish lebih2.. 
takut hang kena potong kaki ja nanti sebab sweet sangat.
 haha

kbye cipan peliharaan gue <3
love you.

xoxo,
nurul ummira mahmud.

No comments:

Post a Comment

SUSU MAAEZ

Yeayyyy.. dah lama tak menaip. okeh kalini umi nak share tentang produk SUSU MAAEZ. Sebabnya dah jatuh cinta dengan susu nih. Sehar...